2023: Job Shadowing activity "How do you teach CLIL?"
|
2023-2024: Η η-εφημερίδα μας(Συντακτική και Φωτογραφική ομάδα Εργαστηρίου Πληροφορικής)
|
2022-2024: Erasmus+ Programme, project: ErasmusFEST
|
2022-2023: Δράσεις ρομποτικής και προγραμματισμού
|
2022-2023: Η η-εφημερίδα μας (Συντακτική και Φωτογραφική ομάδα Εργαστηρίου Πληροφορικής)
|
2021-2022: Δράσεις ρομποτικής και προγραμματισμού
|
2021-2022: Η η-εφημερίδα μας (Συντακτική και Φωτογραφική ομάδα Εργαστηρίου Πληροφορικής)
|
2020-2021: Δράσεις ρομποτικής και προγραμματισμού
|
2020-2021: Η η-εφημερίδα μας (Συντακτική και Φωτογραφική ομάδα Εργαστηρίου Πληροφορικής)
|
2019-2022: Λογοτεχνία και Νέες Τεχνολογίες. Erasmus+ Programme, project: Read, Realize, React
|
2019-2020: Η η-εφημερίδα μας (Συντακτική και Φωτογραφική ομάδα Εργαστηρίου Πληροφορικής)
|
2018-2019: Ο Ερατοσθένης και το πείραμα
|
2018-2019: Δράση Θεατρικής ομάδας: "Ό,τι να' ναι"
|
2018-2019: Δράσεις ρομποτικής, ηλεκτρονικών, σχεδίασης κινούμενων σχεδίων, 3Δ σχεδίασης και εκτύπωσης
|
2018-2019: 56 τρόποι συνύπαρξης, συμμετοχής, συνδημιουργίας. Ένα πολύχρωμο σχολείο πορεύεται σε διαδρομές Τέχνης και Πολιτισμού Erasmus+ Programme
|