Αρχική άρθρα σύνδεσμοι
Back To Top
Πες το και έγινε
Τι θέλεις να κάνεις, φτιάξεις;
HumanBeatbox 1
The Crew Five in ... Action 1,
Ενημερωτική εκπομπή: B&B, Naruto1, Naruto 2,
Μεταφράσεις σε wikispaces/ c' class
Τα σχέδιά μου: 1ΜΚ, 2ΜΠΚ, 3ΜΠΚ, Art video
Τραγούδια: Νικόλ1, Νικόλ2(μεΑΜ), Μπουμπούλι, Μπουμπούλι-Διονύσης (Εδώ είναι Αμπελόκηποι)
Χορογραφία Wrecking Ball, Χορογραφία Dawin - Jumpshot
Συνθετικές εργασίες Πληροφορικής
Αρκετές εργασίες γίνονται σε συνεργασίες με άλλα μαθήματα και κυρίως αυτό της Τεχνολογίας ή στο πλαίσιο των δράσεων για την ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων Αθήνας, όπως για παράδειγμα ο εντοπισμός ομάδων των Αμπελοκήπων κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου.
Σημείωση: Η εύρεση των ψηφιακών πηγών από τους μαθητές για τη δημιουργία των παραπάνω τευχών έγινε με τη χρήση του φύλλου εργασίας καθώς και των πηγών που αναφέρει και τους συνδέσμους του symbaloo! (με αντίστοιχο φύλλο εργασίας πραγματοποιήθηκαν και οι υπόλοιπες αναζητήσεις ομάδων της ευρύτερης περιοχής των Αμπελοκήπων Αθήνας).
Υπάρχουν, όμως, και κάποιες ανεξάρτητες που σχετίζονται με κιονωνικά θέματα:, όπως για παράδειγμα: απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο "Τι γνωρίζετε για το κάπνισμα;" κτλ
Πολυμέσα - Μαγειρική - Αλγόριθμοι και Πληροφορική!
Φαγητό:
Αλμυρό σουφλέ, Αραβική πίτα, Καρμπονάρα 1, Καρμπονάρα 2, Μακαρόνια, Κοτόπουλο, Ομελέτα, Παστίτσιο, Πατατοσαλάτα, Πελμένι.
Adobo, Mac & Cheese, Pizza, Pizza 1, Shanghai, Spaggeti, Spring Rolls, Wonton, Wonton 2, WonTon3, , Wonton / Pancit
Γλυκά/ Επιδόρπια:
Γλυκές κρέπες, Γλυκές κρέπες 2, Γλυκιές κρέπες 3, Γλυκιές κρέπες 4, Γλυκιές κρέπες 5, Γλυκιές κρέπες 6, Γλυκιές κρέπες 7, Γλυκό γιαουρτιού με μπισκότα, Κέικ ουράνιο τόξο, Κέικ πορτοκαλιού, Κέικ πορτοκαλιού 2, Κέικ σοκολάτας, Κέικ σοκολάτας 2, Κέικ σοκολάτας με κομμάτια μπανάνα, Κέικ και τρουφάκια (2), Κορμός σοκολάτας, Κορμός σοκολάτας 2, Κορμός σοκολάτας 3, Κορμός σοκολάτας 4, Κορμός σοκολάτας (με κονιάκ)5, Κρέπες με σοκολάτα, Κρέπες σοκολάτα2, Κρέπες σοκολάτα3, Κρουατσίνια με νουτέλα, Μαρέγκες, Μαρμελάδα βερίκοκο, Μελομακάρονα, Μπισκοτογλυκό, Μπισκότα σοκολάτας, Μπισκότα σοκολάτας 2, Μπισκότα με κουβερτούρα, Μπράουνι σοκολάτας, Ντόνατς σοκολάτας, Πίτσες, Τηγανίτες, Τηγανίτες 2, Τιραμισού, Τιραμισού 2, Τούρτα από κρέπες, Tούρτα παγωτό με Oreo, Τράιφλ με μπανάνες, Τρουφάκια, Τρουφάκια 1, Τρουφάκια 2, Τρουφάκια 3 (με 3 υλικά), Τρουφάκια 4, Τρουφάκια 5, Φιλιππινέζικο ζελέ, Χιονούλες
Cheesecake, Chococake, Cookies (soft), Cookies & Cream, Cookies & Cream2, CreamCheeseCake, CupCakes, LecheFlan, Mitarashi Kushi Dango, French rolled toast, Muffins, Oreo Cheesecake, Oreo cheesecake1, cheesecake2, Sweet Macarons, Yema
Συντελεστές του προγράμματος
Οι μαθητές της σχολικής μας μονάδας είναι οι βασικοί συντελεστές των εργασιών. Τις περισσότερες εργασίες πραγματοποίησε ένας μικρός αριθμός (γύρω στους 20). Η πλειοψηφία, όμως, των μαθητών βοήθησε στην εύρεση πληροφοριών, στη συλλογή αλλά και στη συγγραφή των ερωτηματολογίων που έχουν δοθεί.
Οι εργασίες που έχουν αναρτηθεί έχουν την αφετηρία τους τη σχολική χρονιά 2011-2012. Ο χρόνος ανάρτησης δεν σημαίνει ότι η εργασία πραγματοποιήθηκε τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά. Οι καθηγητές που υποστηρίζαμε τη συγκεκριμένη θεματική δίναμε στους μαθητές φωτοτυπημένες σελίδες για περίληψη ή/και για προβληματισμό και συζήτηση. Συνάδελφοι που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα συνεισέφεραν με τις ιδέες τους. Προχωρούσαμε την καταγραφή της ιστορίας σταδιακά. Για παράδειγμα, με έναν από τους συνεντευξιαζόμενους είχαμε ανταλλάξει μηνύματα τον Δεκέμβριο του 2012, είχαμε έρθει σε πρώτη επαφή και συνομιλία με ομάδα παιδιών τον Φεβρουάριο του 2013. Συνέντευξη πήραμε, με άλλους μαθητές, την επόμενη σχολική χρονιά -τον Νοέμβριο του 2013. Στη συνέχεια έγινε το βίντεο και η αποφώνηση της συνέντευξης οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αντίστοιχα, Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2014. Οι αναρτήσεις των εργασιών μας στα κανάλια slideshare.netκαι youtube.com δηλώνουν το χρόνο ολοκλήρωσης τους και μόνο.
Για την ιστορία, οι δράσεις που οδήγησαν στο υλικό αυτό, με τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει την υποστήριξή τους, παρουσιάζονται παρακάτω.
2011-2012 (Τοπική Ιστορία - παρουσίαση της περιοχής που ζούμε ως μέρος εργασιών στο μάθημα της Πληροφορικής – ενότητα πολυμέσων)
Καραμπίνης Τάσος -ΠΕ20
2012-2013 (Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία -ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
2013-2014 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» και Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
2014-2015 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Αμπελόκηποι Αθήνας: Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου»)
Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20 (συντονιστής προγράμματος)
2014-2015 (Η συντακτική ομάδα και οι δράσεις - προγράμματα που έχει "τρέξει", όπως: "Η ιστορία του σχολείου μου", "Τα μνημεία είναι γύρω μας", "Καταγράφω ένα κτίριο, ανακαλύπτω την ιστορία του")
Μπουσιοπούλου Θάλεια -ΠΕ02
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
Συντελεστές του προγράμματος
Οι μαθητές της σχολικής μας μονάδας είναι οι βασικοί συντελεστές των εργασιών. Τις περισσότερες εργασίες πραγματοποίησε ένας μικρός αριθμός (γύρω στους 20). Η πλειοψηφία, όμως, των μαθητών βοήθησε στην εύρεση πληροφοριών, στη συλλογή αλλά και στη συγγραφή των ερωτηματολογίων που έχουν δοθεί.
Οι εργασίες που έχουν αναρτηθεί έχουν την αφετηρία τους τη σχολική χρονιά 2011-2012. Ο χρόνος ανάρτησης δεν σημαίνει ότι η εργασία πραγματοποιήθηκε τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά. Οι καθηγητές που υποστηρίζαμε τη συγκεκριμένη θεματική δίναμε στους μαθητές φωτοτυπημένες σελίδες για περίληψη ή/και για προβληματισμό και συζήτηση. Συνάδελφοι που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα συνεισέφεραν με τις ιδέες τους. Προχωρούσαμε την καταγραφή της ιστορίας σταδιακά. Για παράδειγμα, με έναν από τους συνεντευξιαζόμενους είχαμε ανταλλάξει μηνύματα τον Δεκέμβριο του 2012, είχαμε έρθει σε πρώτη επαφή και συνομιλία με ομάδα παιδιών τον Φεβρουάριο του 2013. Συνέντευξη πήραμε, με άλλους μαθητές, την επόμενη σχολική χρονιά -τον Νοέμβριο του 2013. Στη συνέχεια έγινε το βίντεο και η αποφώνηση της συνέντευξης οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αντίστοιχα, Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2014. Οι αναρτήσεις των εργασιών μας στα κανάλια slideshare.netκαι youtube.comδηλώνουν το χρόνο ολοκλήρωσης τους και μόνο.
Για την ιστορία, οι δράσεις που οδήγησαν στο υλικό αυτό, με τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει την υποστήριξή τους, παρουσιάζονται παρακάτω.
2011-2012 (Τοπική Ιστορία - παρουσίαση της περιοχής που ζούμε ως μέρος εργασιών στο μάθημα της Πληροφορικής, ενότητα πολυμέσων)
Καραμπίνης Τάσος -ΠΕ20
2012-2013 (Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία -ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
2013-2014 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» και Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20 (συντονιστής προγράμματος)