Back To Top
Χώρες και Μεταφράσεις
Χώρες/ Τόποι:
Αίγυπτος, Αιθιοπία, Αλβανία, Αφρική, Γεωργία, Ιαπωνία, Ιορδανία1, Ιορδανία2, Κένυα, Μπανγκλαντές, Ουζμπεκιστάν, Πακιστάν, Ρωσία, Σαχάρα, Τουρκία, Φιλιππίνες1, Φιλιππίνες2, Φιλιππίνες3, Φιλιππίνες4
Μεταφράσεις:
Αγγλικά, Αιθιοπικά1, Αιθιοπικά2, Αλβανικά1, Αλβανικά11, Αλβανικά2, Αραβικά1α, Αραβικά1β, Αραβικά2, Αραβικά3, Βουλγαρικά, Γαλλικά1, Γαλλικά2, Γεωργιανά, Ιλοκάνο1, Ιλοκάνο2, Ινδονησιακά1, Ινδονησιακά2, Ιτνέγκ1, Ιτνέγκ2, Καπαμ-πάνγκαν1, Καπαμ-πάνγκαν2, Κινέζικα1, Κινέζικα1-1, Κινέζικα2, Κινέζικα2-1, Λιθουανικά1, Λιθουανικά2, Λινγκάλα1, Λινγκάλα2, Μπάνγκλα/ Βεγγαλικά1, Μπάνγκλα/ Βεγγαλικά2, Νιγηριανά, Ουζμπεκιστανικά, Πακιστανικά (Ούρντου), Παντζάμπι, Περσικά (Φαρσί), Πολωνικά1, Πολωνικά2, Ρουμανικά1, Ρουμανικά2, Ρωσικά1, Ρωσικά2, Σινχάλα, Σόνα1, Σόνα2, Σουαχίλι1, Σουαχίλι2, Ταγκάλογκ1, Ταγκάλογκ2, Τιγκρίνια, Τούρκικα1, Τούρκικα1-2, Τούρκικα2, Τούρκικα2-2, Φιλιππινέζικα1, Φιλιππινέζικα2, Χίντι
Συντελεστές του προγράμματος
Οι μαθητές της σχολικής μας μονάδας είναι οι βασικοί συντελεστές των εργασιών. Τις περισσότερες εργασίες πραγματοποίησε ένας μικρός αριθμός (γύρω στους 20). Η πλειοψηφία, όμως, των μαθητών βοήθησε στην εύρεση πληροφοριών, στη συλλογή αλλά και στη συγγραφή των ερωτηματολογίων που έχουν δοθεί.
Οι εργασίες που έχουν αναρτηθεί έχουν την αφετηρία τους τη σχολική χρονιά 2011-2012. Ο χρόνος ανάρτησης δεν σημαίνει ότι η εργασία πραγματοποιήθηκε τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά. Οι καθηγητές που υποστηρίζαμε τη συγκεκριμένη θεματική δίναμε στους μαθητές φωτοτυπημένες σελίδες για περίληψη ή/και για προβληματισμό και συζήτηση. Συνάδελφοι που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα συνεισέφεραν με τις ιδέες τους. Προχωρούσαμε την καταγραφή της ιστορίας σταδιακά. Για παράδειγμα, με έναν από τους συνεντευξιαζόμενους είχαμε ανταλλάξει μηνύματα τον Δεκέμβριο του 2012, είχαμε έρθει σε πρώτη επαφή και συνομιλία με ομάδα παιδιών τον Φεβρουάριο του 2013. Συνέντευξη πήραμε, με άλλους μαθητές, την επόμενη σχολική χρονιά -τον Νοέμβριο του 2013. Στη συνέχεια έγινε το βίντεο και η αποφώνηση της συνέντευξης οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αντίστοιχα, Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2014. Οι αναρτήσεις των εργασιών μας στα κανάλια slideshare.netκαι youtube.comδηλώνουν το χρόνο ολοκλήρωσης τους και μόνο.
Για την ιστορία, οι δράσεις που οδήγησαν στο υλικό αυτό, με τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει την υποστήριξή τους, παρουσιάζονται παρακάτω.
2011-2012 (Τοπική Ιστορία - παρουσίαση της περιοχής που ζούμε ως μέρος εργασιών στο μάθημα της Πληροφορικής, ενότητα πολυμέσων)
Καραμπίνης Τάσος -ΠΕ20
2012-2013 (Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία -ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
2013-2014 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» και Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20 (συντονιστής προγράμματος)
Συνθετικές εργασίες Πληροφορικής
Αρκετές εργασίες γίνονται σε συνεργασίες με άλλα μαθήματα και κυρίως αυτό της Τεχνολογίας ή στο πλαίσιο των δράσεων για την ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων Αθήνας, όπως για παράδειγμα ο εντοπισμός ομάδων των Αμπελοκήπων κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου.
Σημείωση: Η εύρεση των ψηφιακών πηγών από τους μαθητές για τη δημιουργία των παραπάνω τευχών έγινε με τη χρήση του φύλλου εργασίας καθώς και των πηγών που αναφέρει και τους συνδέσμους του symbaloo! (με αντίστοιχο φύλλο εργασίας πραγματοποιήθηκαν και οι υπόλοιπες αναζητήσεις ομάδων της ευρύτερης περιοχής των Αμπελοκήπων Αθήνας).
Υπάρχουν, όμως, και κάποιες ανεξάρτητες που σχετίζονται με κιονωνικά θέματα:, όπως για παράδειγμα: απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο "Τι γνωρίζετε για το κάπνισμα;" κτλ
Συντελεστές του προγράμματος
Οι μαθητές της σχολικής μας μονάδας είναι οι βασικοί συντελεστές των εργασιών. Τις περισσότερες εργασίες πραγματοποίησε ένας μικρός αριθμός (γύρω στους 20). Η πλειοψηφία, όμως, των μαθητών βοήθησε στην εύρεση πληροφοριών, στη συλλογή αλλά και στη συγγραφή των ερωτηματολογίων που έχουν δοθεί.
Οι εργασίες που έχουν αναρτηθεί έχουν την αφετηρία τους τη σχολική χρονιά 2011-2012. Ο χρόνος ανάρτησης δεν σημαίνει ότι η εργασία πραγματοποιήθηκε τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά. Οι καθηγητές που υποστηρίζαμε τη συγκεκριμένη θεματική δίναμε στους μαθητές φωτοτυπημένες σελίδες για περίληψη ή/και για προβληματισμό και συζήτηση. Συνάδελφοι που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα συνεισέφεραν με τις ιδέες τους. Προχωρούσαμε την καταγραφή της ιστορίας σταδιακά. Για παράδειγμα, με έναν από τους συνεντευξιαζόμενους είχαμε ανταλλάξει μηνύματα τον Δεκέμβριο του 2012, είχαμε έρθει σε πρώτη επαφή και συνομιλία με ομάδα παιδιών τον Φεβρουάριο του 2013. Συνέντευξη πήραμε, με άλλους μαθητές, την επόμενη σχολική χρονιά -τον Νοέμβριο του 2013. Στη συνέχεια έγινε το βίντεο και η αποφώνηση της συνέντευξης οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αντίστοιχα, Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2014. Οι αναρτήσεις των εργασιών μας στα κανάλια slideshare.netκαι youtube.com δηλώνουν το χρόνο ολοκλήρωσης τους και μόνο.
Για την ιστορία, οι δράσεις που οδήγησαν στο υλικό αυτό, με τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει την υποστήριξή τους, παρουσιάζονται παρακάτω.
2011-2012 (Τοπική Ιστορία - παρουσίαση της περιοχής που ζούμε ως μέρος εργασιών στο μάθημα της Πληροφορικής – ενότητα πολυμέσων)
Καραμπίνης Τάσος -ΠΕ20
2012-2013 (Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία -ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
2013-2014 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» και Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
2014-2015 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Αμπελόκηποι Αθήνας: Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου»)
Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02
Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02
Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20 (συντονιστής προγράμματος)
2014-2015 (Η συντακτική ομάδα και οι δράσεις - προγράμματα που έχει "τρέξει", όπως: "Η ιστορία του σχολείου μου", "Τα μνημεία είναι γύρω μας", "Καταγράφω ένα κτίριο, ανακαλύπτω την ιστορία του")
Μπουσιοπούλου Θάλεια -ΠΕ02
Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20
Πολυμέσα - Μαγειρική - Αλγόριθμοι και Πληροφορική!
Φαγητό:
Αλμυρό σουφλέ, Αραβική πίτα, Καρμπονάρα 1, Καρμπονάρα 2, Μακαρόνια, Κοτόπουλο, Ομελέτα, Παστίτσιο, Πατατοσαλάτα, Πελμένι.
Adobo, Mac & Cheese, Pizza, Pizza 1, Shanghai, Spaggeti, Spring Rolls, Wonton, Wonton 2, WonTon3, , Wonton / Pancit
Γλυκά/ Επιδόρπια:
Γλυκές κρέπες, Γλυκές κρέπες 2, Γλυκιές κρέπες 3, Γλυκιές κρέπες 4, Γλυκιές κρέπες 5, Γλυκιές κρέπες 6, Γλυκιές κρέπες 7, Γλυκό γιαουρτιού με μπισκότα, Κέικ ουράνιο τόξο, Κέικ πορτοκαλιού, Κέικ πορτοκαλιού 2, Κέικ σοκολάτας, Κέικ σοκολάτας 2, Κέικ σοκολάτας με κομμάτια μπανάνα, Κέικ και τρουφάκια (2), Κορμός σοκολάτας, Κορμός σοκολάτας 2, Κορμός σοκολάτας 3, Κορμός σοκολάτας 4, Κορμός σοκολάτας (με κονιάκ)5, Κρέπες με σοκολάτα, Κρέπες σοκολάτα2, Κρέπες σοκολάτα3, Κρουατσίνια με νουτέλα, Μαρέγκες, Μαρμελάδα βερίκοκο, Μελομακάρονα, Μπισκοτογλυκό, Μπισκότα σοκολάτας, Μπισκότα σοκολάτας 2, Μπισκότα με κουβερτούρα, Μπράουνι σοκολάτας, Ντόνατς σοκολάτας, Πίτσες, Τηγανίτες, Τηγανίτες 2, Τιραμισού, Τιραμισού 2, Τούρτα από κρέπες, Tούρτα παγωτό με Oreo, Τράιφλ με μπανάνες, Τρουφάκια, Τρουφάκια 1, Τρουφάκια 2, Τρουφάκια 3 (με 3 υλικά), Τρουφάκια 4, Τρουφάκια 5, Φιλιππινέζικο ζελέ, Χιονούλες
Cheesecake, Chococake, Cookies (soft), Cookies & Cream, Cookies & Cream2, CreamCheeseCake, CupCakes, LecheFlan, Mitarashi Kushi Dango, French rolled toast, Muffins, Oreo Cheesecake, Oreo cheesecake1, cheesecake2, Sweet Macarons, Yema