Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
56ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων Αθήνας :) Ώρα για Σχολείο!!! 56th Junior High School of Athens :) Time 2 go 2 School!!! 56ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων Αθήνας :) Ώρα για Σχολείο!!!

. 56ο Γυμνάσιο

Αμπελόκηποι Αθήνας

Εορτολόγιο

Πες το και έγινε

Τι θέλεις να κάνεις, φτιάξεις;

 

HumanBeatbox 1

Knockin'

The Crew Five in ... Action 1,

Αυτοβιογραφία,

Ενημερωτική εκπομπή: B&B Naruto1Naruto 2,

Μεταφράσεις σε wikispaces/ c' class

Τα σχέδιά μου: 1ΜΚ, 2ΜΠΚ, 3ΜΠΚArt video

Τραγούδια: Νικόλ1, Νικόλ2(μεΑΜ)Μπουμπούλι, Μπουμπούλι-Διονύσης (Εδώ είναι Αμπελόκηποι) 

Χορογραφία Wrecking BallΧορογραφία Dawin - Jumpshot

 

Συνθετικές εργασίες Πληροφορικής 

Αρκετές εργασίες γίνονται σε συνεργασίες με άλλα μαθήματα και κυρίως αυτό της Τεχνολογίας ή στο πλαίσιο των δράσεων για την ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων Αθήνας, όπως για παράδειγμα ο εντοπισμός ομάδων των Αμπελοκήπων κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου.

Σημείωση: Η εύρεση των ψηφιακών πηγών από τους μαθητές για τη δημιουργία των παραπάνω τευχών έγινε με τη χρήση του φύλλου εργασίας καθώς και των πηγών που αναφέρει και τους συνδέσμους του symbaloo! (με αντίστοιχο φύλλο εργασίας πραγματοποιήθηκαν και οι υπόλοιπες αναζητήσεις ομάδων της ευρύτερης περιοχής των Αμπελοκήπων Αθήνας).

Υπάρχουν, όμως, και κάποιες ανεξάρτητες που σχετίζονται με κιονωνικά θέματα:, όπως για παράδειγμα: απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο "Τι γνωρίζετε για το κάπνισμα;" κτλ

Πολυμέσα - Μαγειρική - Αλγόριθμοι και Πληροφορική!

 

Φαγητό:

Αλμυρό σουφλέΑραβική πίταΚαρμπονάρα 1, Καρμπονάρα 2, ΜακαρόνιαΚοτόπουλοΟμελέτα, ΠαστίτσιοΠατατοσαλάτα, Πελμένι.

Adobo, Mac & CheesePizza, Pizza 1, ShanghaiSpaggeti, Spring RollsWonton, Wonton 2, WonTon3, , Wonton / Pancit

 

Γλυκά/ Επιδόρπια:

Γλυκές κρέπες, Γλυκές κρέπες 2, Γλυκιές κρέπες 3, Γλυκιές κρέπες 4, Γλυκιές κρέπες 5, Γλυκιές κρέπες 6, Γλυκιές κρέπες 7Γλυκό γιαουρτιού με μπισκότα, Κέικ ουράνιο τόξο, Κέικ πορτοκαλιού, Κέικ πορτοκαλιού 2Κέικ σοκολάτας, Κέικ σοκολάτας 2Κέικ σοκολάτας με κομμάτια μπανάνα, Κέικ και τρουφάκια (2)Κορμός σοκολάτας, Κορμός σοκολάτας 2, Κορμός σοκολάτας 3, Κορμός σοκολάτας 4, Κορμός σοκολάτας (με κονιάκ)5Κρέπες με σοκολάτα, Κρέπες σοκολάτα2, Κρέπες σοκολάτα3Κρουατσίνια με νουτέλα, ΜαρέγκεςΜαρμελάδα βερίκοκο, ΜελομακάροναΜπισκοτογλυκόΜπισκότα σοκολάτας, Μπισκότα σοκολάτας 2Μπισκότα με κουβερτούρα, Μπράουνι σοκολάταςΝτόνατς σοκολάτας, ΠίτσεςΤηγανίτες, Τηγανίτες 2Τιραμισού, Τιραμισού 2, Τούρτα από κρέπεςTούρτα παγωτό με Oreo, Τράιφλ με μπανάνες, Τρουφάκια, Τρουφάκια 1, Τρουφάκια 2, Τρουφάκια 3 (με 3 υλικά), Τρουφάκια 4, Τρουφάκια 5Φιλιππινέζικο ζελέ, Χιονούλες

CheesecakeChococake, Cookies (soft)Cookies & CreamCookies & Cream2, CreamCheeseCakeCupCakesLecheFlan, Mitarashi Kushi Dango, French rolled toastMuffins, Oreo Cheesecake, Oreo cheesecake1, cheesecake2Sweet MacaronsYema

 Συνταγές μαθητών: 2018, 2021, 2022

Συντελεστές του προγράμματος

Οι μαθητές της σχολικής μας μονάδας είναι οι βασικοί συντελεστές των εργασιών. Τις περισσότερες εργασίες πραγματοποίησε ένας μικρός αριθμός (γύρω στους 20). Η πλειοψηφία, όμως, των μαθητών βοήθησε στην εύρεση πληροφοριών, στη συλλογή αλλά και στη συγγραφή των ερωτηματολογίων που έχουν δοθεί.

Οι εργασίες που έχουν αναρτηθεί έχουν την αφετηρία τους τη σχολική χρονιά 2011-2012. Ο χρόνος ανάρτησης δεν σημαίνει ότι η εργασία πραγματοποιήθηκε τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά. Οι καθηγητές που υποστηρίζαμε τη συγκεκριμένη θεματική δίναμε στους μαθητές φωτοτυπημένες σελίδες για περίληψη ή/και για προβληματισμό και συζήτηση. Συνάδελφοι που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα συνεισέφεραν με τις ιδέες τους. Προχωρούσαμε την καταγραφή της ιστορίας σταδιακά. Για παράδειγμα, με έναν από τους συνεντευξιαζόμενους είχαμε ανταλλάξει μηνύματα τον Δεκέμβριο του 2012, είχαμε έρθει σε πρώτη επαφή και συνομιλία με ομάδα παιδιών τον Φεβρουάριο του 2013. Συνέντευξη πήραμε, με άλλους μαθητές, την επόμενη σχολική χρονιά -τον Νοέμβριο του 2013. Στη συνέχεια έγινε το βίντεο και η αποφώνηση της συνέντευξης οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αντίστοιχα, Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2014. Οι αναρτήσεις των εργασιών μας στα κανάλια slideshare.netκαι youtube.com δηλώνουν το χρόνο ολοκλήρωσης τους και μόνο.

Για την ιστορία, οι δράσεις που οδήγησαν στο υλικό αυτό, με τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει την υποστήριξή τους, παρουσιάζονται παρακάτω.

2011-2012 (Τοπική Ιστορία - παρουσίαση της περιοχής που ζούμε ως μέρος εργασιών στο μάθημα της Πληροφορικής – ενότητα πολυμέσων)

Καραμπίνης Τάσος -ΠΕ20

 

2012-2013 (Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)

Λυκοκάπη Μαρία -ΠΕ02

Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02

Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20

 

2013-2014 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» και Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)

Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02

Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02

Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04

Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20

 

2014-2015 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Αμπελόκηποι Αθήνας: Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου»)

Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02

Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02

Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04

Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20 (συντονιστής προγράμματος)

 

2014-2015 (Η συντακτική ομάδα και οι δράσεις - προγράμματα που έχει "τρέξει", όπως: "Η ιστορία του σχολείου μου", "Τα μνημεία είναι γύρω μας", "Καταγράφω ένα κτίριο, ανακαλύπτω την ιστορία του")

Μπουσιοπούλου Θάλεια -ΠΕ02

Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20

Συντελεστές του προγράμματος

 

Οι μαθητές της σχολικής μας μονάδας είναι οι βασικοί συντελεστές των εργασιών. Τις περισσότερες εργασίες πραγματοποίησε ένας μικρός αριθμός (γύρω στους 20). Η πλειοψηφία, όμως, των μαθητών βοήθησε στην εύρεση πληροφοριών, στη συλλογή αλλά και στη συγγραφή των ερωτηματολογίων που έχουν δοθεί.

Οι εργασίες που έχουν αναρτηθεί έχουν την αφετηρία τους τη σχολική χρονιά 2011-2012. Ο χρόνος ανάρτησης δεν σημαίνει ότι η εργασία πραγματοποιήθηκε τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά. Οι καθηγητές που υποστηρίζαμε τη συγκεκριμένη θεματική δίναμε στους μαθητές φωτοτυπημένες σελίδες για περίληψη ή/και για προβληματισμό και συζήτηση. Συνάδελφοι που δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα συνεισέφεραν με τις ιδέες τους. Προχωρούσαμε την καταγραφή της ιστορίας σταδιακά. Για παράδειγμα, με έναν από τους συνεντευξιαζόμενους είχαμε ανταλλάξει μηνύματα τον Δεκέμβριο του 2012, είχαμε έρθει σε πρώτη επαφή και συνομιλία με ομάδα παιδιών τον Φεβρουάριο του 2013. Συνέντευξη πήραμε, με άλλους μαθητές, την επόμενη σχολική χρονιά -τον Νοέμβριο του 2013. Στη συνέχεια έγινε το βίντεο και η αποφώνηση της συνέντευξης οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αντίστοιχα, Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2014. Οι αναρτήσεις των εργασιών μας στα κανάλια slideshare.netκαι youtube.comδηλώνουν το χρόνο ολοκλήρωσης τους και μόνο.

 

Για την ιστορία, οι δράσεις που οδήγησαν στο υλικό αυτό, με τους εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει την υποστήριξή τους, παρουσιάζονται παρακάτω.

 

2011-2012 (Τοπική Ιστορία - παρουσίαση της περιοχής που ζούμε ως μέρος εργασιών στο μάθημα της Πληροφορικής, ενότητα πολυμέσων)

Καραμπίνης Τάσος -ΠΕ20

 

2012-2013 (Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)

Λυκοκάπη Μαρία -ΠΕ02

Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02

Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20

 

2013-2014 (Τοπικό Περιβάλλον -στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» και Τοπική Ιστορία. Δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)

Λυκοκάπη Μαρία-ΠΕ02

Μαναγλιώτου Σοφία-ΠΕ02

Τεκάτογλου Δέσποινα-ΠΕ04

Καραμπίνης Τάσος-ΠΕ20 (συντονιστής προγράμματος)

Αριθμός επισκεπτών

4718
TodayToday1
All_DaysAll_Days4718

Copyright © 2024 56ο Γυμνάσιο Αθήνας (Αμπελόκηποι) Rights Reserved.